Bring the action.

Det är min sista dag hemma idag. Det känns som tiden gått alldeles för fort och jag kommer bli lite ledsen sen när jag ska säga hejdå. Sån är jag ju alltid. Men den här gången kan jag tänka att det är inte så långt tid till jag kommer tillbaka igen. Så det gör det lite lättare..
 
Så vi tog full bil mot Väla. Det var jag lillebror hans fjälla och syrran. Gick runt och hittade ingenting. Så inga nya jeans och ingen ny varm tröja i heller. När vi gått ett varv så kom Natha, John och den lilla också. Så det var lite catch up och en fika. Sen avslutade vi vår dag på Väla. Kramade om dem och sa hejdå sen åkte vi till City Gross. Handlade de sista sakerna till tacosen samt lite annat smått som ska med i resväskan. Inom ICA en snabbsväng också sen hem och vänta på att maten skulle bli färdig.
 
Tryckt magen full med tacos, brukar bara orka en då jag alltid fettar på med grejer men denna gången tvingade jag ner en extra halva. Nu har vi lite "låt maten vila" sen ska vi spela 'med andra ord'. Så det blir en liten mysig hemma kväll. Sen ska jag väl packa väskan så jag är redo när bilen tar mig härifrån igen. Fck hejdån alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0