Can't keep my eyes open.

La mig med huvuvdet på kudden och skulle sova, kände mig på något sätt lite piggare så jag startade en film. Tio minuter senare sov jag. Sen har jag sovit fram tills nu, jag har inte orkar gå upp jag har varit helt slut och haft världens tyngsta ögon. Laura ringde mig precis, pratade om kvällens plan. Blir nog inte att jag följer med på den, kan ju inte hålla ögonen öppna. Behöver sova. 
 
Gick upp run elva igår och efter de har jag inte sovit ordentligt förrän jag somnade nu i eftermiddags. Så jag har faktiskt en god anledning till varför jag är trött (;
 
Så kvällen blir nog inte mer actionfylld än så här faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0