I'll go to bed with a smile on my face.

Jag har haft en bra dag idag. Jag har träffat min farmor för första gången på evigheter och hon är så himla söt! Jag har ätit god mat och jag har haft bra sällskap av familjen. Kelat massor med Zindy som följer efter mig hela tiden. Är dörren till rummet strängd rafsar hon med tassarna för jag ska öppna och släppa in henne. Sen har jag fått sånna härliga samtal. Gjort mig glad så mitt leende inte bara setts på utsidan men också känts på insidan. 
 
Imorgon väntar en shoppingdag. Ska ju till väla med lillebror & syrran! Sen myser vi med tacos på kvällen hela familjen, om jag kanske skulle dra fram "med andra ord" och göra det till en tradition att spela varje gång jag ska lämna landet. Det är ett roligt spel, pappa är ju roligast att spela med för han ska göra allt så invecklat haha. Jag lovar att jag har en helt underbar familj som jag inte skulle byta ut mot någonting!
 
Nu tänker jag fortsätta min kväll med serier! Började packa men gör resten imorgon, ingen idé nu ifall jag ändå ska köpa mer saker som ska åka ner i väskan imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0