Larmet ställt på fyra, så godnatt!

Det är ju ett besök till Luxor som står på schemat imorgon så det innebär en tidig morgon. Larmet är ställt på fem i fyra om jag ska vara ärlig. Behöver bara en kvart för att klä på mig, packa väskan och gå ner till bussen som ska hämta upp mig. Dock ledsen över pick up tiderna, kommer få vänta vid senzo länge eftersom min pick up är färdig tidigare än El Gounas vilket innebär väntetid. Suck! Nåväl what to do, what to do. 
 
Nu måste jag iallafall sova ett par timmar innan jag måste gå upp igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0