Lördagen 23 Februari.

FEM DAGAR KVAR!!
 
Det har varit en ganska så bra dag än så länge. Hade en liten sovmorgon imorse, åkte till kontoret för att göra min avräkning varav jag upptäckte min första tabbe som inte var så kul nåväl. Sen var det departurebuss till flygplatsen, till caféterian längre bort och köpa en liten macka och cola. Tillbaka till bussarna dela ut välkomstmaterial i alla bussar och vips var gästerna från Köpenhamn på väg ut. Sänd buss, check. Go buss, check.
 
Åkte till Arabia och följde med gästerna av och såg till att de checkade in ordentligt. Fanns där för att svara på frågor sen tog jag tillbaka till kontoret. Nu är jag hemma en snabbsväng enbart för att få lite mat i magen innan mitt IM. Sen håller jag då IM ikväll och sen är det en lugn kväll som är framför mig. Ledig imorgon och det känns bra. 
 
Blir nog ingen sväng till papas ikväll, vi väntar till onsdag för då ska vi fira min 25års dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0