Luxor is done for this time.

Har ju varit i Luxor idag och hade en fantastisk dag. När jag kom hem så fixade jag med så jag fick en ny glödlampa då min andra lampa dog imorse, eller small. Sen läste jag igenom mina frågeformulär och kom till de här
 
 
 
Och det gjorde hela min dag. Helt plötsligt blev Luxor turen ännu bättre trots jag redan tyckt att dagen varit bra. Haft en härlig grupp med mig och en lokalguide som skämtat en massa så det har varit en glad grupp och en glad dag. Ett ord räcker: Fantastiskt!
 
Ibland behöver man positiva ord om sig själv, och man måste ta dom till sig. Jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0