Måndagen 4 Februari.

Middagen igår var trevlig men fick inte särskilt mycket mat i mig. Åt tomatsoppan, de gick fint i flytande form sen tog jag ceasar sallad och den pillade jag nog mest i och la om så de såg ut som jag ätit mer. Trevligt sällskap, bjöd på behövliga skratt och sen tog jag taxi tillbaka till Hurghada tillsammans med Julia och Louise. Gick o la mig direkt.
 
Haft vårt veckomöte idag sen har jag varit ute på hotellen resten av dagen. Har en träff till om en halv timme sen ska jag bege mig till kontoret och avlämna två biljetter sen ska jag hem och laga mat. Mår inge vidare idag men det är ju mitt eget fel för jag inte åt mer än lite soppa igår. Idag har jag fått i mig två kitkat ränder. Så magen är i behov av påfyllning, no doubt!
 
Sen ikväll är det IM på schemat efter det ska jag bara chilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0