Maybe it's time to go to bed.

Det har varit en lugn kväll med lite serie maraton. Jag har sett färidgt den senaste säsongen av Dexter, lika spännande som alltid. Nu väntar man ju bara på nästa säsong som kommer i Juni. Ska nu börja se en ny serie, Arrow, som handlar om Oliver Queen (del i Smallville, synd det inte är samma skådis bara)
 
Annars är jag väl mer kluven än förut gällande vad jag ska göra med mitt liv. Men jag tror nog det är dags för mig att bestämma mig nu och ha ett beslut till jag är tillbaka i Egypten igen. Go or Go home, that is the question.
 
- Sötaste Zniiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0