Min söndag.

Jag har haft en lugn och fin dag hemma. Blivit lite serier, packat ur resväskan och kelat med min söta Znid. Jag åkte sedan iväg med mapi och syrran till byn för att handla. Handlade lite frukost grejer, lite ätbara ting såklart. Sen kom vi hem runt samma tid som min lillebror så jag åkte med honom ner till byn igen för att köpa dippmix och ha lite tid med honom. Ps, han erkände att han saknat mig lite och för mig betyder det mycket! (:
 
Maten är i ugnen och på spisen och idag blir det stek med potatis och sås! Svensk mat, fy för sören så gott!!  Sen ska jag trycka huvudet fullt med dipp och snacks (både morötter och chips). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0