Tisdagen 12 Februari.

Så jag var uppe med tuppen idag då pappa skulle åka till läkaren och undrade om vi skulle teststarta min bil innan dem körde iväg. Jag kom upp ur sängen och bilen startades utan problem då batteriet varit på laddning hela natten. Gick sen och la mig igen faktiskt och snoozade två timmar extra. 

 

Sen har vi ätit god mat i form av snitzel med ris och sås till middag. Efter middagen tog jag med syrran till Hässleholm. Hittade dock ingenting i klädesbutikerna, utbudet i Hässleholm är minimalt. Fick iallafall tag i en kalender sen begav vi oss till maxi. En mysig liten dag med syrran. Dock lite synd att musiken inte fungerade i bilen, pappa hade tydligen kommit åt strömknappen i motorrummet men sånt förstår ju inte jag. Jag kan inte mycket om bilar och trodde de va kylan som slagit ur strömmen ur stereon. Så mycket kan jag, woop!

 

Nu ska jag bara hygga mig, en ny dag imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0