Lång dag, kanske sova tidigt ikväll.

Så vi åkte väl hemifrån runt tolv tiden idag. Åkte till Biltema och köpte två saker till min bil sen vidare till Rusta för lillebror och S skulle kolla på resväskor. Dem är helt hyper för dem snart (eller ja i augusti typ) ska åka utomlands.
 
Sen efter det blev det en sväng till Väla. Kräsnare killar får man nog fan leta efter längre, dem skulle ha shorts och alla shorts jag valde ut var ju för korta. Palla den brännan då EMIL! (; Jag hittade iallafall tre stycken ganska snygga bhar inne på twilfit (som jag från och med nu gillar bättre än change) som nog hade samma pris som en bh på change. Värsta rean så alla bhar kostade typ 150kr stycket, skit billigt kan jag ju tycka ..
 
Sen köpte jag tobak till vattenpipan, eller egentligen inte tobak utan shisha steam stone, någon som testat detta? Hon på partaj sa att de va bättre och hälsosammare eftersom det inte är tobak utan stenar. Ska fungera på samma sätt så tänkte faktiskt testa den nu innan Joakim kommer ner och fungerar de vet jag ju vad vi kan mysa på hela kvällarna när han kommer ner (; 
 
Så när vi kom hem bytade jag om och sen gick jag ut till pappa för han skulle fixa min bil. Han hade redan hunnit byta de ena staget på bilen och skulle byta de andra. Sen efter allt bytats ut så körde jag upp bilen på ramperna för att kolla under till och vi har känt på allting och ingenting verkar vara fel så de som stod på besiktningspapperna var inte ens de som va felet. Känns ju bra! Nåväl, körde en liten sväng och bilen känns fan mjukare än tidigare, love it! (:
 
Annars känner jag mig helt slut på krafter, hoppas jag somnar innan två inatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0