Lite smått och gott från Ullared.

Jag köpte en del saker idag uppe i Ullared och här kommer några av sakerna, utöver detta blev det en dörrspegel, lammullsfilt med USA motiv, lite ramar och fotoalbum och lite andra små saker.
 
- Lite saker till håret.
 
- Gillar LDBs duschgelé och den rosa brukar följa mig runt då den är söt. Älskar äpple och persikan luktade också gott så alla tre fick följa med hem (:
 
- Lite nya sängkläder men mamma bestämmer tydligen över mina saker och sa att jag inte ska packa upp de innan jag flyttar hemifrån. Iaf två av varje sort eftersom jag har dubbelsäng och två täcken i sängen. Även köpt nya dubbellakan till sängen också. Hoppas jag inte bytar storlek på sängen när jag flyttar.
 
- En av några toppar, känner mig för en gångsskull inte så naken i sånt här klädesplagg trots jag bara har bh under. Nice. Shortsen är också nya, fick ett par ljusblå med också.
 
Så detta var lite av inköpet. Nu blir det Castle och lite micromat sen ska jag väl sova då det troligen blir en ny shoppingdag imorgon. Kanske om jag har tur får jag möjligheten att äta sushi också. Fy för sören vad jag håller tummarna (och hoppas jag inte glömt bort det till imorgon, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0