Onsdagen 19 Juni.

Dagarna bara springer förbi och snart är Juni också över. För mig gör det ingenting, ju närmare slutet vi kommer desto närmare är det till jag får träffa mitt hjärta igen och det är väl lite vad jag längtar efter. Trodde inte riktigt det var möjligt att sakna någon så mycket, men jo tydligen.
 
Idag är det iallafall besiktning för bilen och det känns enormt skönt. Att bara få det gjort och få det överstökat. Även om den inte skulle gå igenom så får jag ändå använda bilen i en månad. Självklart hoppas jag den går igenom. Vet ett fel som dem kanske påpekar annars tror jag nog den går igenom. Jag hoppas verkligen!
 
Tror inte att syrran är vaken och redo att följa med så istället för att väcka henne och ta med henne så tänkte jag att jag kunde överraska henne med frukost/lunch när jag kommer hem. Hoppas hon inte hunnit äta, vakna och se detta eller hunnit bli sur för jag inte tar med henne. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0