Onsdagen 26 Juni.

Onsdagen är här tekniskt sätt men jag räknar det först som onsdag när jag sovit och vaknat igen. Men denna dagen är ganska efterlängtad ändå. För jag ska ju åka till flygplatsen och hämta hit någon som jag tycker väldigt mycket om, wiii (:
 
Under kvällen så blev det ju en sväng till hem till morfar för att ta ut Ciny eftersom dem skulle bli sena hem. Tog med mig syrran som sällskap och när vi var hemma igen gjorde vi lite mat. Jag har plockat undan mer och mer, inte riktigt orkat rensa igenom alla lådor jag hittat utan nu ska allt bara undan så de ser städat ut här :p
 
Nu tänkte jag väl försöka sova lite, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0