Söker värme, jag fryser.

Så bilen gick inte riktigt igenom besiktningen så bra som jag hoppades på. Nu har jag tydligen något fel under bilen som gör att det skaver under bilen när jag svänger vilket har lett till att det är något där under som gått i sönder. Ja jag kan ingenting om bilar så de här är enda sättet för mig att förklara de på. Får hoppas jag lyckas få pappa att förstå genom att visa papperna på besiktningen och kan inte han hjälpa mig får jag helt enkelt åka in till Peugeot-bil-doktorn och lösa problemet där istället. Vill få bilen fixad och klar innan hjärtat kommer så jag har väl inte allt för många dagar på mig att fixa allt..
 
Kom hem med varsin räkbaguette till mig och syrran, hon hade inte blivit sur på mig för jag kört utan henne (eller hon visade iallafall inte de, kan va för hon hunnit läsa vad jag skrev om överraskningen osv innan jag kom hem). Åt lite och drack oboy. Nu fryser jag bara så tänkte se ett avsnitt av supernatural samtidigt som jag är nerbäddad under min lammullsfilt efter det ska jag nog börja rensa på rummet lite mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0