Fredagen 29 Mars.

Imorse av en ren slump tittade jag på mobilen och insåg att larmet jag ställde igår inte alls blivit ställt. Klockan stod på nästan 9:30 och jag skulle på IM klockan 10 så det var bara att slänga sig ur sängen. Visst så bråttom hade jag inte men gillar att låta dramatisk (;
 
Åkte sen till kontoret och gjorde min avräkning, sprang på donken och hämtade nuggets och sen en kvart senare mötte jag upp bussen som skulle ta mig runt på pick up och sen på shoppingtur. Hade en liten grupp men det var en bra dag för alla var glada! (:
 
Kom hem och gjorde lite pasta och ska till papas lite senare för en liten födelsedagsöl för Michelle fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0