Give me some alcohol and I'll smile.

Efter många om och men så slutade med att vi gick till Café Del Mar, eller ja vi gick såklart inte vi tog en taxi (; Träffade Emma med sin dotter och mamma utanför, alltså den ungen är så himla söt! 
 
Blev lite öl och spagetti och köttfärssås, helt klart godkänt! Inte som mammas köttfärssås men det är heller ingen som gör som hon mer än jag så det förväntas inte så gott (; möööh! Maten var iallafall god, ölen var god och mitt sällskap var super! En kvinna kom in med blommor och jag bara titta och tittade bort. Men vad jag inte visste var att det hela slutade med att jag fick en blomma! Söt eller vad? Inte kvinnan då utan snarare min date.. eller va?
 
Sötungen fick sitta i mitt knä när vi betalade notan och luktade på blomman. Vi tog en shot och sedan åkte vi hem. Lite Harry Potter påbörjades. Sen avbröts det och sen kom tjejerna hem och vi började hoppa runt och dansa i lägenheten.
 
Så trots att jag har ett lemonlife just nu så har jag möjlighet att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0