Onsdagen 20 Mars.

När jag var färdig med shoppingturen igår så tog jag en runda inom kontoret, sen gick jag till tvätteriet och hämtade en väska med kläder. Kom hem till lägenheten, lite mys och en dusch innan vi stack till Café Del Mar och åt en god middag. Potatisgratäng med kött och bearnaisesås. Och öl! Hade det super mysigt. Och han gjorde det igen, söt eller?
 
 
Efter Café Del Mar så gick vi hem och kollade lite film, åt lite glass med chokladsås. Sen höll jag på att decka i soffan så vi gick och la oss i sängen istället. Jag somnade nog ganska så fort faktiskt. 
 
Idag var planen att gå upp tidigt och få något ut av dagen, men fallet blev inte så. Vi sov, vi vaknade, vi tittade lite film, han packade, vi beställde lite lunch i form av Mc Donalds (som jag för övrigt inte ätit sedan jag kräktes av de för några veckor sedan). Vi kramades lite, jag fick tårar i ögonen, vi tog väskorna och åkte till flygplatsen där jag lämnade av honom och åkte tillbaka hem.
 
Det har varit två bra veckor, som har gjort mig väldigt gott. Det är bara synd att dom inte kunde vara lite längre. 

Kommentarer
Postat av: L.

awwe

2013-03-22 @ 12:54:13
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0