Tisdagen 12 Mars.

Godmorgon alla glada!
 
Nu har det blivit dags att ta sig ur sängen och dra sig mot El Gouna istället. Få lite sol på kroppen kanske så man blir lite brun och fin. Ska dock först inom något ställe och köpa lite solkräm, så man inte bränner sig och blir röd som en kräfta!
 
Inatt drar jag till Kairo och det känns så där, jag anser att jag är en bättre guide på Luxor därför att där kan jag prata i princip fritt men i Kairo där har jag lite svårare för det därför att jag är fototurist och tyckte inte det behövdes mycket mer än själva upplevelsen när jag själv var där första gången. Och nu hittar jag ju inte Joakims manual för Kairo i heller så jag vet inte riktigt hur jag ska bygga ut mitt prat. Nåväl, det blir nog bra. Det blir förhoppningsvis inte katastrof iallafall (vågar inte skriva att det inte blir för då blir det kanske, därför skriver jag förhoppningsvis istället).
 
- Första turistbilden vid pyramiderna vid Giza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0