Två fri dagar framför mig.

Så har haft en super trevlig kväll med tjejerna. Drog till Famous med Michelle, medan vi väntade på dem andra beställde vi vattenmelon shisha, mums! Sen kom Julia och Louise så vi beställde in maten och en liten stund senare kom även Laura och joinade oss. Maten var lika god som den brukar vara. Gott och inte så farligt dyrt, mysig lokal det enda som skulle kunna bli bättre är farten men man kan ju inte få allt (;
 
Imorgon är jag fri så det blir som sagt flygplatsen på eftermiddagen för att hämta min inneboende för två veckor. Sen får vi se vad som händer under dagen men på kvällsschemat står det iallafall utgång. Hoppas det blir kul! Sen torsdag är väl frågan om alla de andra drar och dyker och lämnar mig själv kvar eller om jag får sällskap under min fridag. Men vi tar en dag i taget.
 
Så nu tänkte jag läsa lite ur min bok sen slå igång saw kanske? Annars har jag ju 3-7 att se med sällskap (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0