Fredagen 24 Maj.

Igår blev det lite seriemaraton för min del, de va ju lite kallt och tråkigt väder igår. Sen på tidigkväll skulle Joakim ut och fiska med sin bror så jag tog mig till OKQ8 och köpte lite jordnötsringar och cola så jag fetta i mig de medan jag fortsatte mitt seriemaraton. Sen kom han hem några timmar senare och då startade vi första Sagan om Ringen filmen, men vi hann inte titta så långt innan vi var trött så de va bara att krypa i säng. 
 
Jag har inte gjort så mycket av min dag ännu. Blev väckt vid tio tiden för Joakim skulle åka och jobba så när han lämnat huset gick jag upp ur sängen och duschade, gick ner och åt lite frukost och nu tänkte jag placera mig där ute vid poolen så fort jag har hittat mina solbrillor. För idag skiner solen och man måste ju ta till vara på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0