Måndagen 20 Maj.

Var ännu en härlig solig dag igår. Låg vid poolen en stund sen gick vi till Wilma grillen och åt lite lunch, mm hawaii pizza med beasås är ju himla gott! Sen blev det poolhäng lite till efter det. På kvällen satt vi bänkade framför hockey matchen och Sverige vann Guld , grattis! (:
 
Vädret är dock mindre fint idag så jag kommer nog vara placerad inomhus mesta delen av dagen. 

- Detta är min favoritlåt för tillfälllet. Joakim visade mig videon och dagen efter hade låten satt sig på hjärnan o då hade jag bara hört den en gång. Så den här var lite kärlek vid första ÖRONkastet (;

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej
Lisa heter jag och jobbar som reporter på P3, Sveriges Radio. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Mejla mig, så kan jag berätta mer!
/ Lisa

2013-05-20 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0