Onsdagen 8 Maj.

 
Jag måste ju bara säga att Norrland är väldigt fint!

Kom hit i måndags och har fått se ganska mycket av den här fina byn. Varit ute och gått en hel del i de underbara vädret.

Något annat som är nytt är väl välkomnandet av hockey. Jag är ju annars en fotbolls människa och ser helst landskamper i fotboll när Sverige är med och spelar. Här uppe är det hockey som gäller och jag tycker inte de är fy skam att se på, rättare sagt är de ganska kul (: så imorgon ska vi in till Sundsvall och titta på Sverige Kanada matchen.

Så jag har det bra här uppe och livet leker som man brukar säga. Värmen är ju påväg och de gillar jag. Solen gör en gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0