Söndagen 19 Maj.

Igår gick jag ut och la mig vid poolen en timme sen behövde jag låna bilen och köra till Timrå och besöka systembolaget innan de stängde. Var faktiskt lite orolig om jag skulle hitta dit och när jag sen sa det till Joakim hade han sagt samma sak haha. Jaja men jag kom dit och jag hittade tillbaka också (;
 
Sen kom dem hem lagom till Hockeyn och vi tog oss till finalmatchen. Jag har aldrig sett en hel hockey match tidigare och här uppe vet jag faktiskt inte hur många matcher jag hunnit se men de känns som väldigt många haha.
 
Sen startade vi grillen och ugnen och åt lite mat innan jag körde oss till Therese och Christian där det väntade eurovisionfest.Satt ute i solen fram till eurovision började, en fin kväll. Sen spelade lite beerpong. Jag och Ida vann över Joakim och Christian, yeay!! :D
 
Idag skiner solen igen och jag tänker väl gå ut med min bok och lägga mig vid poolen och bara ha det hur gott som helst (:
 
- De här är väl hur livet ska se ut eller? Hur nice som helst!

Kommentarer
Postat av: L.

Wow. fuskigt så nice pool de har.

2013-05-21 @ 16:58:10
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0