Torsdagen 16 Maj.

 
Igår under dagen tog vi oss till Bista city, köp center. Så vi gick där en sväng, Joakim tog in på drop in och klippte sig sen tog vi hem igen.

På kvällen åkte vi in till Sundsvall och åt på Kina restaurang, hur nice som helst. Träffade Joel och sen tog vi till en bar där ett live band spelade. Också super trevligt. Men note to self: Jag kan inte dricka i killarnas takt då blir jag lite full haha. Men kul hade vi (: så idag har lilla My inte mått speciellt bra. Först nu på kvällen som de börjar ordna upp sig. Och nu hejar vi på tre kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0