En runda i stan!

Så efter att jag städat och ätit frukost i form av en halvbränd scones med jordgubbssylt och ost på så hoppade jag in i bilen och körde till stan. Gick direkt till Lotus för att se om de fanns någon tid att fixa naglar där och det hade dem 45 minuter senare. Jag passade på att gå in på köpcentret och för typ hundrasjuttielvte gången titta efter stövlar, kom ifrån DinSko med ett par fodrade kängor som var billiga så skulle jag inte tycka dom är så fina så sved det inte så hårt i plånboken. Blev ett besök på apoteket också innan jag satte mig i stolen och fick nya snygga naglar (:
 
När jag väl landat hemma ringde Joakim, då hade han slutat jobba och vi pratade lite om mat. Slutade med att han beställde hem sushi till mig sen körde jag och hämtade mat åt honom. Ja jag har en underbar pojkvän! (:
 
Och på kvällens schema står det matematik och mycket mer än så blir det nog inte..
 
Såhär snygga är mina händer nu (:
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så snyggt det blev! :)

Svar: Tack! (: Blev väldigt nöjd själv, ser lite fräschare ut med längre naglar mina egna går sönder så lätt ..
mysaansvensson.blogg.se

2013-11-18 @ 20:45:46
URL: http://hillevis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0