Onsdagen 27 November.

Alltså shit, jag känner mig totalt omänsklig. Jag sover så dåligt om nätterna, drömmer fortfarande bara om ekvationer hela tiden och det börjar gå mig på nerverna. Först när Joakim åkt till jobbet och jag somnar om kan jag drömma normala sammansatta drömmar. Vilket självklart får mig att sova längre än planerat och jag blir för trött för att gå upp. Jag lovar jag hade hela saharaöknen i ögonen denna morgon men gick ändå upp klockan tio.
 
Det blir bättre imorgon, eftersom jag har ett möte inplanerat i Härnösand så vet jag att jag måste gå upp. Det är på något sätt lättare då. Ser dessutom framemot att åka på de imorgon, för att se vilka mer som ska börja utbildningen på måndag. Håller tummarna på några roliga och glada människor :D
 
Så nu ska jag väl fortsätta räkna matte så jag har något att drömma om inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0