Då var de bara att vänta.

Efter att ha spenderat hela eftermiddagen i Sundsvall är vi hemma igen. Jag tyckte det kändes ganska bra, men när Joakim kom tillbaka med så mycket glädje och självsäkerhet så kändes mitt agerande helt plötsligt som värsta magplasket.
 
Inte ens sushin idag var bra, helt ärligt sämsta jag ätit och då ska det ändå vara på de "bästa" stället i Sundsvall, nej första och sista gången jag tar hellre andra stället där kan man åtminstånde hålla sushin utan de går sönder hela tiden.
 
Gick runt på köpcentret inne i stan medan Joakim gjorde sitt. Gick på H&M i säkert en halvtimme och kom därifrån med handkräm, penslar och lilaögonskugga (då makeup store inte har tillräckligt mörk, annars är de mitt favorit märke i ögonskugga då ögonskuggan i sig håller länge och även om priset är runt 150kr för en färg så håller färgen super länge utan att ta slut.) Kollade även efter stövlar, men köpte inga här heller. Ger nog snart upp mitt letande faktiskt.
 
Nu tänkte jag dra filten över mig och titta på någon serie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0