Fredagen 18 Oktober.

Jag var uppe långt efter min sängtid inatt. Jag fastnade på Nelly och internet-fönster-shoppade. Sen hade jag ju två killar i soffan som kollade på hockey. Jag gav upp runt halv tre tror jag. Gick in och startade ett avsnitt av Hawaii five-0 men somnade ganska snabbt. Klockan närmade sig sex på morgonen när Joakim fick komma in och lägga sig. Så att han ville sova längre än mig idag var väl självklart (;
 
Jag blev väckt av folksam som ringde och pratade med mig. Då fick jag även rätat ut frågetecknet gällande priset på över sjuhundrakronor på halvförsäkringen. De va rent av en miss från min sida, jag som trodde dem höjd månadskostnaden med nästan de dubbla. Tack o lov inte, men jag passade på att ändra till helförsäkring också.
 
Sen har jag fixat med disken och plockat undan lite här uppe. Ska dra dammsugaren över golv och soffa då det finns två "pojkar" som inte vet hur man äter popcorn utan allt hamnar nog utanför munnen (; hahaha.
 
Glädjande besked nummer två är att min akassa äntligen blivit godkänd! Äntligen!!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0