Fredagsmys fullt ut.

Tittar på Idol med filt om kroppen. Har varit nere och startat ugnen för att göra vitlöksbröd, hållt på att tina upp lite räkor och har morötter och dipp. Fast någon god dricka har jag inte, dricker vatten. Lika glad ändå, eller?
 
Nej ska jag vara ärlig så är jag nog lite vissen. Det är tur att man har en så underbar pojkvän och sambo som jag har för annars kanske jag hade varit och pussat lite på marken just nu. Fast jag vet att allt är tillfälligt, när jag får ett jobb med inkomst så kommer allt gå tillbaka till normalt igen.. 
 
Nej slut deppat, nu ska jag slänga baguetten i ugnen och äta räkor, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0