Godmorgon!

Klockan nio imorse vaknade jag efter typ sex timmars sömn, väldigt förvånad över det trodde jag skulle snarka på soffan minst till klockan elva för att snooza så länge som möjligt. Gick ner och släppte ut den ena katten, kollade mat & vatten då den ena katten stått och jamat vid mig trodde något var fel men han tyckte väl bara inte jag skulle sova nå mer (; haha.
 
La mig på soffan igen och tittade lite smått på The mentalist sen somnade jag igen. Haft sånna otroligt röriga drömmar inatt. Men jag tror ändå att de som haft störts inverkan var allt drinkblandande (måste ju lätt va att jag drömde om de för jag stod i baren igår och blandade gin & tonic typ femtio gånger haha).
 
Joakim ringde mig precis för att meddela när han & Ida kom in till stan så jag ska väl egentligen ta en väldigt snabbdusch nu och sen körde och hämta dem båda. Skönt att han kommer hem igen, wihoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0