Oh happy friday!

Jag kom upp lite efter tio och klädde på mig, borstade igenom håret och slängde upp det i en toffs, borstade tänderna och sen gick jag ner och tog ett glas vitaminvatten (som självklart smakade skit efter att ha borstat tänderna). Körde iväg till AF och hade ett snabbt möte där för att prata lite om hur jag går tillväga med jobbsökningar osv. Han tyckte det såg bra ut det jag hade gjort förra månaden och sa att fortsätter jag så så kommer det att gå bra. Såg att det var rekryteringsträff nästa vecka så den lappen tog jag med mig hem också.
 
När vi var klara med vårt lilla möte körde jag hem igen för att väcka Joakim och få honom med till systembolaget. Köpte lite dricka, gick in på Coop och handlade lite där innan vi åkte hem igen. Jag började baka scones för jag var hungrig och mitt i allt ringer telefonen och jag får nog månadens bästa samtal (om man bortser från samtal från familjen som också är värdefullt) så nu håller jag tummarna ännu hårdare. Snälla låt det va min tur!!
 
Nu dricker jag lite celsius för att få energi. Den med Limesmak var helt klart min favorit. Jag är inte så mycket för syrligt egentligen men när det kommer till limedryck så gillar jag det. Jag älskar ju roses lime blandat med sockerdricka (och is), ska man festa till det så kan man ju hälla i lite vodka också...
 
Och ikväll så ska vi dra in till Sundsvall och festa lite, vilket jag tycker ska bli riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0