Onsdagen 30 Oktober.

Åkte iväg på mitt möte på AF idag och fick en ny plan över hur jag ska gå tillväga med att söka jobb. Jag är ju väldigt aktiv redan så han sa att det enda jag kunde bli bättre på var om jag gick ut och visade mig och lämnade CV på plats och det håller jag med honom om och har faktiskt tänkt göra. Bara inte tagit steget än.
 
Efter det hämtade jag Joakim och åkte till hans föräldrar för vi behövde skriva ut CV inför imorgon då även han ska följa med på rekryteringsträffen. Tanken är att vi ska ta den tidiga träffen och sen ska vi kanske åka skridsko på eftermiddagen. Jag har inte åkt på typ hundra år pga oslipade skridskor men nu ska jag få mina slipade och kunna åka hela vintern. Skoj!
 
Och ikväll ska vi äta gott. Jag ska göra potatisgratäng och Joakim ska fixa fläskfilén. Ibland får man lyxa till maten även på vardagen. Gott ska det iallafall bli, är redan super hungrig men får vänta ett tag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0