Serie för TVD fans.

Ni som brukar titta på The Vampire Diaries är kanske intresserade av den här serien som har fokus på just den första vampyr familjen. Serien hade premiär 3 Oktober, när den har premiär i svensk tv vet jag dock inte..
 
The Vampire Diaries. A thousand years ago the Original Vampire family swore to each other that family is power and they pledged to remain together forever. Centuries have passed and the family bonds are broken. Klaus Mikaelson heads to the French Quarter of New Orleans, a city his family helped build. His former protégé, Marcel, is now in control. Elijah follows Klaus to New Orleans where they discover werewolf Haley and a powerful witch named Sophie. Klaus has no intention of answering to his now powerful protégé and is determined to reclaim the city and the power along with reuniting his family. While waiting for Rebekah to join them, Klaus, Elijah and the witches form an uneasy alliance to make sure THE ORIGINALS once again rule New Orleans.
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Åh älskar TVD ju! :D

Svar: Då tror jag du kommer gilla denna serien också :D
mysaansvensson.blogg.se

2013-10-24 @ 14:26:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0