Torsdagen 31 Oktober.

Larmet ringde vid nio tiden och snoozen ringde kvart över. Var bara att kliva upp, slänga upp håret i en toffs, sminka sina trötta ögon och klä på sig. Plockade ihop grejerna, startade bilen lite tidigare för att få bort frosten på rutorna. Sen körde vi in mot stan och AF där. Rekryteringsträffen gick ganska fort, fick lämnat våra CV sen åkte vi till Birsta City. Inom Biltema för att köpa diverse vätskor att hälla i bilen. Sen blev det lite lunch och sen vidare in till mediamarkt för att checka en sak. 
 
Nu är vi hemma igen. Och det blir nog inte mycket till skridskoåktning idag då det små regnar ute och det är ju inte kul att åka då. (Nej de har inte varit så kallt att sjöar har frusit till is här uppe men vi är norrland där allt handlar om hockey så dom har konstgjorda isbanor både inomhus & utomhus, inte alls som i Skåne där vi åker på frusna sjöar hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0