Efter maten får man choklad!

Fått en blankett av akassan som skulle skickas in till dom så jag åkte och hälsade på Josephine lite och lånade skrivaren där. Efter ett kort besök så körde jag tillbaka hemåt med en sväng inom ICA för att köpa frimärken och mjölk. Kom hem och satte mig i soffan med filten om mig och tända ljus runt omkring, började titta lite på Haven sen kom Joakim hem och efter lite pussar och TV tittande gick vi ner och lagade lite mat.
 
Han har nu begett sig till datorn och är i andra sidan av huset, jag sitter kvar här och ska snart mysa ner mig och titta på Haven igen. Tryckt i mig sex små rutor av marabou apelsinkrokant, seriöst jag blir så extremt sockersugen när jag ätit mat så det är löjligt. Efter detta får det vara nog, inge mer chips, inge mer godis, inge mer sånt skit ska handlas hem. Hur länge tror ni jag klarar det? En vecka? Fyra dagar? Två dagar? Kanske handlar redan imorgon (;
 
Nej nu blir det mysa ner sig i soffan till spännande avsnitt av Haven..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0