Kvällsmys by myself.

Efter att jag ätit den goda maten gick jag upp och slog igång första avsnittet av serien Haven. Sen råkade jag somna på soffan, oops. Vaknade till och försökte återigen ringa kundtjänst på AF men återigen var det runt en timmes vänta och de kan jag knappast gå med på för då har jag inga pengar kvar på telefonen. Det kostar ju trots allt pengar att hänga kvar där, hade varit bättre om man kunde valt att bli uppringd.
 
Så istället började jag spela Mariospel istället (;
 
 
Sen försökte jag minsann ringa AF igen men de skulle ta 80 minuter minst. Nej jag ger upp för idag alltså. Men vad händer om jag inte får mitt matchningssamtal gjort denna vecka då? Dem kan väl knappast förvänta sig att man ska sitta med sin mobil och vänta i över en timme. Nej jag vet inte. Får försöka imorgon igen, sen på lördag & söndag också. 
 
Nu längtar jag bara efter att Joakim ska komma hem från jobbet, till dess klarar jag mig själv med TV och Loka citronvatten. Ljusen är självklart tända (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0