Ljusen ger både charm & värme.

Efter att ha sett ett avsnitt av Haven (gav upp hemmafruarna för att det hela tiden laggade och jag tror nog att jag såg mer reklam än något annat) så gick jag ner i köket och började ta ut alla saker för att förbereda tacosen. Hann ut med allt samt dela färsen så halva åkte i påse och in i kylen, sen kom Joakim och mötte mig i köket. Han och jag hade samma tanke vid nästan samma tidpunkt och vi satt i helt olika rum i helt olika delar av huset, de tycker jag är ganska kul faktiskt!
 
Så vi stod där i köket och lagade mat tillsammans, sen hjälptes vi åt att duka fram allting på bordet innan vi satte oss ner och avnjöt vår middag! Tacos, helt perfekt lördagsmat. 
 
Nu har jag placerat mig och datorn i soffan på ovanvåningen, tänt alla ljusen jag hade framme och Joakim är i andra delen av huset för att spela lite dator innan vi ska starta kvällens filmmys. Blir att ge filmen "Wold war Z" en chans, jag som inte gillar Zombie filmer har väldigt låga tankar om filmen. Får hoppas den överraskar på ett positivt sätt då. 
- Har ni sett filmen och vad tyckte ni isf om den?

Kommentarer
Postat av: Anna

Kass film! Stängde av efter halva, haha. Men zombies är inte riktigt min grej heller så. Va tyckte du? :)

Svar: Fan jag är rädd att jag också kommer tycka det, tycker inte heller om zombifilmer men det är Jocke som vill se den. Har inte startat den än så kanske jag ska försöka övertyga honom om en annan film istället :P hehe
mysaansvensson.blogg.se

2013-09-21 @ 22:06:16
URL: http://justannna.blogg.se
Postat av: Anna

Haha. Fick du sett den eller du lyckades övertala honom? :)

Svar: Jag fick sett den, tyckte synd om honom som ville se den (; men jag blev lite positivt överraskad faktiskt eftersom jag aldrig vill se zombiefilmer så trodde jag denna skulle va lika dålig men tyckte ändå den va ok. Helt chockad över mig själv, kanske fått dålig filmsmak med åren haha
mysaansvensson.blogg.se

2013-09-22 @ 00:30:40
Postat av: Anna

Okej, ja ibland får man ge med sig, så dom ger med sig när det är något som man själv vill se ;)
Ja där ser man :) men den är ju inte så B och överdriven som
många zombies filmer är, den är bra gjord! Så kanske därför du gillade den? :)

Svar: Ja men precis så är det hehe (;Precis jag tror också att det kan vara så, för den va väldigt välgjord för att va zombiefilm (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-09-22 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0