Min torsdag.

Hann göra lite nytta idag innan jag åkte iväg till arbetsförmedlingen. Åt frukost och drack en kopp te på stående fot sen tog jag med mig soppåsarna, rensade kattlådan och slängde allt i ett. På med jacka och sjal sen satte jag mig i bilen och körde mot Timrå. 
 
Fick ett snabbt möte där, det var ju mest för att visa intygen som jag åkte dit. Fick även veta att jag skulle boka möte till Komvux för att läsa matte B, det gick tydligen inte att bara åka dit för dem man ska prata med är inte alltid där. Så jag ska försöka fixa uppgifter till personen jag ska prata med sen är det väl bara ringa för ett personligt möte.
 
Innan jag svängde hemåt åkte jag inom ICA, pantade burkarna/flaskorna som vi samlat på oss sen köpte jag lite bröd och mjölk. Tänkte göra Chili con carne till middag idag och då vill jag gärna ha mjukt bröd till, helst franskbröd då det är otroligt luftigt och gott, men de fanns inte så fick ta något annat. 
 
Kom hem och drack en kopp varmchoklad sen fick jag otroligt ont i magen. Uh. Fått tvättat upp lite handdukar som hänger på tork nu. Joakim kommer hem normaltid idag också så jag ska väl börja på middagen snart. Hinner nog ett avsnitt av Haven till först (Gjorde jag inte nej, matlagning nu)
 
Bild 1: Visar hur kallt det var idag, inte ens fem grader kom det upp till.
Bild 2: Visar att man hann bli blöt från ICA till bilen fast man gick snabbt.
Bild 3: Visar att det är grått och trist utanför huset, då gör man bäst i att mysa på inomhus (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0