Onsdagen 4 September.

Godmorgon alla glada! Här sitter jag vaken redan innan klockan slår tio, men är man pigg så bör man ju inte sova längre för då är man garanterat inte pigg när senare larmet ringer. Inväntar posten nu för att se om remissen ligger i lådan, om inte så får jag ringa till läkaren. Hoppas också mitt intyg från Apollo ligger i lådan så jag kan skicka iväg allt till akassan så den biten rullar på som de ska.
 
Ja annars händer det inte så mycket än, ska snart ta tag i flyttlådorna igen. Ett himla packande men snart må det väl ändå vara färdigt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0