Lördagen 19 April.

Så veckan börjar glida mot sitt slut och alla runt i världen firar påsk. Själv har jag levt på hamburgare och pizza de senaste fyra dagarna och det gör ju knappast att mina sambokilon blir färre, men va ska man göra. Idag till exempel har man legat bakis hela dagen och det är i princip först nu när jag ska gå o lägga mig som illamående stunderna blivit färre. Då ska man självklart äta bakispizza.
 
Igår följde jag med Joakim och grabbarna och festade till det. Började hos Aspman och slutade på en bar i stan. Jag hade kört in min bil till stan och av någon anledning så råkade vi nog lägga hemnyckeln i bilen så när vi kom hem mitt i natten saknade vi nyckeln och var tvungen och ringa typ securitas som kunde komma och öppna vår dörr. Alltid händer det någonting när vi är ute. Fast kvällen var rolig. Bjöd på många skratt.
 
Nu är jag snart redo för sängen för imorgon är det tillbaka till jobbet och ta veckans sista arbetspass. Sen när jag kommer hem så ska vi nog grilla lite, hoppas vädret tillåter det. Var ju otroligt gott med grillspett så jag ska göra lite sånna imorgon också. 
 
Och här är förresten en bild på vår nya soffa, den ser otroligt stor ut i vår lägenhet och då har vi ändå ett stort vardagsrum tycker jag. Det är då en cosy hörna ni ser där borta och jag har bestämt att det är min plats (; mohaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0