Lördagen 5 April.

Vet inte om det bara är jag som tänker så här, men jag tycker det känns som helgen är så lång precis innan man går hem från jobbet en fredag. Fast när man sen vaknar lördagmorgon så känns som helgen är världens kortaste. Fast just denna helg blir kanske längre, har jour dag på måndag så kanske får lite extra ledigt :D
 
När Joakim kommer hem om någon timme så ska vi åka iväg och handla lite. Har ju tänkt ut ett soffbord som vi ska köpa, det har bra förvaring och ett bord som jag tycker mycket om. Efter att Therese sagt att dem haft sitt bord i sju år förstår man ju och då bestämde vi oss för att ta ett sånt. Dock blir ju de vitt och allt annat i vardagsrummet är typ mörkt. Men det är något för tillfället, sen köper vi ett bättre bord när vi hittar ett som båda vill ha. 
 
Ska även storhandla lite på ICA eftersom jag fått just en kupong som heter så. Ska väl kanske passa på att åka inom Maxi också för att se om det finns någon hårfärg där som jag gillar, för i såfall kanske en färgning av håret skulle sitta bra i helgen. Utväxten börjar bli aningen ljus jämfört med det andra så måste färga det snart.
 
Ja annars är väl inga större planer gjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0