Onsdagen 2 April.

Det har varit en lång dag på jobbet idag. Började kvart i nio, hade lång lunch och slutade kvart över åtta. Passade på att gå en sväng på H&M på lunchen för att fördriva tiden. Hittade ingenting mer än puder.
 
På tal om det är jag otroligt besviken på de puder jag köpte på make up store i vintras. Det tog säkert inte ens en vecka sen va pudret inte helt utan enbart smulor. Otroligt dåligt kan jag tycka, speciellt med tanke på priset jag gav också. Tacka vet jag H&Ms puder som kan åka med i vilken väska som helst och ändå hålla och då kostar de ändå bara 60:- haha. Något jag däremot älskar med make up store är deras ögonskuggor, färgen sätter sig bra på ögonen och färgerna varar hur länge som helst (eller är det helt enkelt jag som sminkar mig för sällan för det ska ta slut).
 
Jaha, ett helt inlägg om smink? whaaat.
 
Magen börjar bli hungrig så ska väl fixa nått käk. Imorgon besiktning av vitvaror i lägenheten sen in till Sundsvall och träffa Emma. Har en jour dag imorgon och ringer dem inte innebär det ledighet. Sen jobb fredag dagtid och sen en ledig helg innan jag intar nästa hårda vecka med jobb hela helgen.. Visst håller vi väl tummarna på sol och otroligt fint vår väder till helgen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0