Söndagen 13 April.

Nu glider ännu en jobbhelg mot sitt slut, igårkväll var jag dock helt inne på att det var måndag idag fast nja inte riktigt. Så helgen har faktiskt inte varit så händelserik. Jobb och lite kvällsmys och sen jobb igen.
 
Arbetsveckan som är framför mig är lite halv rolig. Jobb varannan dag och ledig varannan. Så på tisdag har jag planerat att jag ska åka och köpa delarna till bilen som behövs för att fixa bromsarna innan jag ska ombesiktiga bilen. Sen ska jag även åka och kolla på två telefoner då jag troligtvis ska köpa en ny som tar microsim. Känner mig halvt handikappad utan mitt nummer. Och efter jag blev med Iphone måste jag säga att mobilen fick större betydelse, det är inte så att jag inte kan va utan mobilen för det kan jag. Men jag vill kunna använda den när jag själv vill. 
 
Nej nu avrundar vi kvällen med lite Game of Thrones sen ska lilla jag sova innan jobbpasset imorgon. Peace out! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0