Söndagen 27 April.

Att tvinga upp Joakim imorse när larmet ringde kändes lite dåligt. Han stod och kämpade på med min bil hela sin lediga lördag och så skulle han upp tidigt och jobba extra på sin lediga söndag. Allt medan jag blir hemma. Visst jag tyckte jag fixade städning, diskning och mat bra igår i lägenheten men det tog ju inte riktigt lika lång tid eller lika mycket på mina krafter som bilmeckandet. Nåväl, nu är det som det är.
 
När Joakim sen kommer hem i eftermiddag ska vi åka till Birsta för jag behöver ett par träningsskor och han ska hjälpa mig med detta då träning, promenader och liknande inte alls är inom mitt kunskapsområde :p
 
Har varit ute och gasat lite med bilen idag bara för att få bromsa så mycket som möjligt. Måste "bromsa" in bilen nu innan ombesiktningen imorgon. Ringde även ett samtal ner till pappa i Skåne och samtalet blev nästan en timme långt. Blir lätt så när man inte pratat på ett tag och helt plöstligt har tiden bara sprungit iväg. Längtar till jag får besked angående min semester i sommar, så man kan planera en liten trip ner till Skåne. Ska ju självklart ner och hälsa på familjen ! Sen hoppas jag ju såklart på lite besök här också i sommar (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0