Tisdagen 15 April.

Dagens to do lista är inte så lång, men jag tror nog den tar nästan hela dagen ändå.
1. Sovmorgon till klockan elva, check!
2. Gå till tvättstugan och tvätta två maskiner med kläder, check.
3. Hänga upp kläderna, check.
4. Gå och slänga sopor och pappkartonger, check.
5. Diska, check.
6. Lämna lite flyttlådor i förrådet, check.
7. Åka och köpa bromsskivor och bromsbelägg.
8. Inom Mediamarkt och kolla på telefoner, förhoppningsvis köpa en också.
9. Tömma vardagsrummet då vår nya soffa kommer hämtas idag!!
 
Ja igår sa Joakim att soffan äntligen var på lager och han hade bestämt med sin pappa att dem ska hämta den idag efter att Joakim slutat jobba. Så den punkten gör mig också väldigt glad. Detta betyder att vardagsrummet äntligen snart är färdigt. Soffan ska upp, bordet ska monteras ihop, Sen ska bara några hyllor köpas för att få lite inredning på väggarna. Wooohoo. Vår soffa är dessutom så otroligt fin. Friday med cosy hörn från Mio, äntligen väntan har varit lång. Leveranstid på 6-8 v och jag tror vi väntat i säkert 9 veckor nu. 
 
Så nu tänkte jag väl klä på mig lite bättre kläder och bege mig mot Birsta för att spendera lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0