Lördagen 2 Augusti.

Arbetsveckan är över, vart nog piggast i tisdags och det var ju också den dagen jag drog in hela månadsmålet och nästan hela veckomålet. Igår gick det dock lite sämre, men jag tar igen det nästa vecka istället (:
 
Riktigt skönt i torsdagskväll var jag trött redan vid nio så jag gick och duschade och sånt, sen somnade jag någongång efter tio och vaknade upp ganska så pigg när jag väl skulle till jobbet igår.
 
Igårkväll skulle vi börja vårt maraton av Rocky filmerna, jag somnade ganska så snabbt och gav upp allt och gick och la mig. Kunde tro det var jag som skulle upp och jobba idag istället för Joakim. Fallet var inte så. När Joakims andra larm ringde var jag nog mer vaken än han, tänkte ändå snooza och då fick jag en sån här dröm man vill fortsätta drömma så jag råkade snooza lite för länge. 
 
Nu blir det lite frukost, sen ska jag åka till Birsta och titta om det finns lite kläder att fylla garderoben med. Jag har på tok för lite toppar, så jag är i stort behov av detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0