Torsdagen 7 Augusti.

Det känns ganska skönt när man hunnit jobba, äta mat, somna halvt på soffan, duscha och fått en massage och klockan inte ens är nio. Det är ändå ganska skönt att jobba tidiga passen för då får man ut lite mer av dagen. Ett tidigt pass imorgon också sen är det helg.
 
Och imorgonkväll har vi ett bokat bord och ska mysa på. Lite romantik får man ju hinna med det också. Vad är det annars för mening med allting (;  Sen hade jag väl tänkt ta ett ryck i lägenheten också för jag tycker det är små stökigt överallt. Sen ska man ha sovmorgon sen är det tillbaka till jobbet igen. Helgerna passerar alltid förbi så snabbt .
 
Måste sen säga att det känns som man är i ett helt annat land med allt oväder som finns runt om i Sverige och jag har liksom inte varit med om någonting. Ingen översväming, inget åskoväder, ingen eld, ingenting. Så jag antar jag ska vara glad för det. Fast lite åska och blixtrar kan vara mysigt tycker jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0