And so Im back in bed.

Fick spenderat kvällen på soffan med min älskling. Vi åkte och hämtade hem pizza och hade Beck-maraton. Vart hur mysigt som helst. Nu är jag dock tillbaka i sängen igen efter att ha varit ute och "skottat fram bilen igen", efter att plogbilen var och plogade parkeringsplatsen blev väl bilen lite indränkt i snö. Eller nej men de blev en liten kant bakom och jag är rädd för att fastna imorgon så lika bra att ta bort det kände jag. Sen var det in i värmen igen och tog en skön dusch. Så nu är man ren och fin från topp till tå och därför redo att inta drömmarnas land snart igen. Är ju som sagt ett arbetspass imorgon också, känns verkligen inte som söndag imorgon. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0