Söndagen 23 Februari.

Idag har det verkligen inte känts som en söndag, jag har varit helt inne på att det varit måndag. Måste va för jag aldrig varit ledig enbart lördagen på en helg förut. Dagen på jobbet gick snabbt, hade några glada människor att prata med så jodå en bra dag på jobbet.
 
Direkt efter jobbet så åkte jag till Joakims föräldrar som hade bjudit dit oss på middag. Så det blev att vi åt god mat och snackade lite. Super trevligt.
 
Nu känner jag tröttheten slå på lite, jäspat lite. Blir väl snart till att avrunda denna kvällen också. Mysa ner mig i ett bara mjukisbyxor och titta på lite serier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0